bende 2 ay oldu iyimi yaptım kötümü yaptım seçemiyorum hani ortasındayım. İyiki yapmışım da demiyorum keşke yapmasaydımda. Ödemi bitmiyor 1 sene sürer dedi doktor toparlaması hani şiş indi ama helen şiş var bu inecek diyor doktor ve agrı sızı var.
Geçmiş olsun hocam biraz sıkıntılı bir döneme sokuyor sizi ama sonrasında herkes iyi ki yaptırmışım diyordur ya. Nefes alamamak çok kötü uyku bile uyutmuyor