Geçmiş olsun hocam biraz sıkıntılı bir döneme sokuyor sizi ama sonrasında herkes iyi ki yaptırmışım diyordur ya. Nefes alamamak çok kötü uyku bile uyutmuyor
Nefes almak güzel ,uyumak çok güzel o sorunlar çok şükür çözüldü. Ama ceremeside çok halen ilaçtı, masajıydı bakımıydı uğraşıyorum.

Hani espiri malzemesi oldu yeminle ben kendime bu kadar bakmadım ömrü hayatımda burnuma baktığım kadar.