rotemedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam biraz sıkıntılı bir döneme sokuyor sizi ama sonrasında herkes iyi ki yaptırmışım diyordur ya. Nefes alamamak çok kötü uyku bile uyutmuyor
Nefes almak güzel ,uyumak çok güzel o sorunlar çok şükür çözüldü. Ama ceremeside çok halen ilaçtı, masajıydı bakımıydı uğraşıyorum. Hani espiri malzemesi oldu yeminle ben kendime bu kadar bakmadım ömrü hayatımda burnuma baktığım kadar.