1 ay 2 gün geçti ameliyata gireli benimde hem et hem kemik vardı ayeıca burun kemiğim yamuktu ameliyat oldum şu anda burnumun ucu ödem olduğundan hem şiş hem oradaki deri hislerim az şişiklerin geçmesi en az 6 ay olarak doktordan bilgi aldım ayrıca dikişsiz ameliyat oldum sadece içeride dikiş var bir tane sağlık önemli bende uyuyamıyordum ameliyattan başka çare yok doktorun o öve öve bitiremediği nefesi ameliyattan en az 6ay ile 1 yıl arası almaya başlayacakmışım tabi sürekli masaj yapmak gerekiyor bu süreç masaja görede değişiklik gösterilebiliyor ameliyata girene kadar stres olmanıza gerek yok tek sorun ameliyat sonrası 1 hafta sıvı yemek durumunda kalıyorsunuz başka sorun yok hatırlayacağınız en son şey doktorun narkoz veriyorum sakin olun başınız dönebilir boğazınız ağrıyabilir miğdemiz bulanabilir demedi olacak çok zor bir ameliyat değil ama küçümsememek lazım çünkü ameliyat ameliyattır doktor seçini çok önemli doktoru seçerken dikkatli olun her yerde ameliyat olunmaz ben taksim devlet hastanesinde oldum vacit pamukçu
Doğrudur hocam ama siz dikişsiz ameliyat olmuşsunuz benim kemiğim yamuk paramparça sağ ve sola ortadan ayrılmış durumda bu hale nasıl geldi bende bilmiyorum bütün kırıklar sol tarafa toplanmış ve sol tarafta et olduğu için tek delikten nefes almaya çalışıyorum hahahah. Göğüsten küçük bir yer açılarak kaburgadan kıkırdak alınıp burun komple açılıp orda ki kırık kemiklerin hepsi alınıp yeni kıkırdak koyacaklarmış. Şuan nefes alamaz vaziyetteyim ameliyat olucam ondan yana korkum yok sadece sormak istedim. Estetik olmak için veya görüntü için gitmiyorum hocam estetikler biraz tuzlu miktar olabilir ama benim ki sağlık durumu et var nefes alamıyorum kırık özellikle estetiğe gitmiyorum yani o yüzden fiyatı merak ettim sadece. Geçmiş olsun hocam inşallah düzelir bu nefes probleminiz sağlıklı günler.