Eşim geçen perşembe oldu Adana devlet Hastanesinde raporunuz var ise ücretsiz olabiliyor sunuz yok ise ücretli yapıyorlar ben 4 bin ödedim rapor yoktu burunda yamukluk vardı kemigi alıp düzeltme yaptılar