Konu
Burun Estetiği Olan Var mı ?
14-06-2022, 16:58:24
#6
Biproje
bende 2 ay oldu iyimi yaptım kötümü yaptım seçemiyorum hani ortasındayım. İyiki yapmışım da demiyorum keşke yapmasaydımda. Ödemi bitmiyor 1 sene sürer dedi doktor toparlaması hani şiş indi ama helen şiş var bu inecek diyor doktor ve agrı sızı var.