Şahıs şirketi kapatma
15
●860
- 01-05-2022, 01:48:40Merhabalar açtığım şahıs şirketini kapatmak için muhasebecimle konuştum ve benden 500 TL istedi sanırım bu ücretsiz vergi dairesinden kapatılıyor eğer bunu kapatirsam direk muhasebeciye olan ödemelerinde dururmu yoksa onuda gidip ödeyip kapatmam mi gerek
- 01-05-2022, 01:49:52@benimmuhasebecim; bu arkadaş çok iyi niyetli musaitse cevaplar herhalde
- 01-05-2022, 01:51:43Ücretsiz olarak kapatabiliyorsun. Hatta interaktif vergi dairesinden bile yapabiliyorsun.muhammedmeric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhasebeciye borcunuz var ise onu kapatmanızı da istemiş olabilir. Birde kapatmak basit işte işte siz kapattıktan sonra yıllık gelir vergisi beyanı vs var onları yapmaz ise o sıkıntı
- 01-05-2022, 01:53:23Hocam borcum yok diye biliyorum hatta gönderdiğim odemelerden bazıları eksik oluyordu devlette odediklerimden kesiyorlardi devlete borcum kalıyordu sadecebeyogluhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2022, 01:55:37Bence ver 500'ü uğraşma. Sektörden baya uzak kaldım ama eskiden yıl sonu verirdik kapansada beyanname. Şimdilerde şahış şirketi kapandı al bu da yıllık beyannamesi vs denilebilir. Demir başlarına fatura kestirile bilir vs. vs. Bence atraksiyon aramadan 500 verim işi bitirmek lazımmuhammedmeric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2022, 01:57:30Haklısınız hocam sonradan baş ağrısı olacağına 500 vermek çok daha mantıklı son bir aydır fatura kesmedim zaten bir ay geriye dönük kapanmada varmış en azından bir aylık vergide düşer sağolun cevaplariniz içinbeyogluhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2022, 01:58:34Kapatmayı kendiniz verin
Gelecek yıl 4. Ayda son beyennameyi vermeyi unutmayın unutursanız 300 500 ceza yersiniz olur biter.muhammedmeric bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 01-05-2022, 01:58:38Sonraki aya atlama durumu olduysa o yüzden istemiş olabileceği aklıma geldi ama yine de bilir kişiden en net bilgiyi almanızda fayda var.
- 01-05-2022, 02:00:25Şirketi kapatmak için kendim basvurursam muhasebeciyle olan ilişkim otomatik askıya alınır mı hocam yoksa onlara aylık ödemelerim devammi eder bir bilginiz varmiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle