Merhabalar açtığım şahıs şirketini kapatmak için muhasebecimle konuştum ve benden 500 TL istedi sanırım bu ücretsiz vergi dairesinden kapatılıyor eğer bunu kapatirsam direk muhasebeciye olan ödemelerinde dururmu yoksa onuda gidip kapatmammi gerek
Ücretsiz olarak kapatabiliyorsun. Hatta interaktif vergi dairesinden bile yapabiliyorsun.
Muhasebeciye borcunuz var ise onu kapatmanızı da istemiş olabilir. Birde kapatmak basit işte işte siz kapattıktan sonra yıllık gelir vergisi beyanı vs var onları yapmaz ise o sıkıntı