Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kapatmayı kendiniz verin
Gelecek yıl 4. Ayda son beyennameyi vermeyi unutmayın unutursanız 300 500 ceza yersiniz olur biter.
Şirketi kapatmak için kendim basvurursam muhasebeciyle olan ilişkim otomatik askıya alınır mı hocam yoksa onlara aylık ödemelerim devammi eder bir bilginiz varmi