Merhabalar açtığım şahıs şirketini kapatmak için muhasebecimle konuştum ve benden 500 TL istedi sanırım bu ücretsiz vergi dairesinden kapatılıyor eğer bunu kapatirsam direk muhasebeciye olan ödemelerinde dururmu yoksa onuda gidip ödeyip kapatmam mi gerek