Hocam borcum yok diye biliyorum hatta gönderdiğim odemelerden bazıları eksik oluyordu devlette odediklerimden kesiyorlardi devlete borcum kalıyordu sadece
Bence ver 500'ü uğraşma. Sektörden baya uzak kaldım ama eskiden yıl sonu verirdik kapansada beyanname. Şimdilerde şahış şirketi kapandı al bu da yıllık beyannamesi vs denilebilir. Demir başlarına fatura kestirile bilir vs. vs. Bence atraksiyon aramadan 500 verim işi bitirmek lazım