beyogluhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretsiz olarak kapatabiliyorsun. Hatta interaktif vergi dairesinden bile yapabiliyorsun.

Muhasebeciye borcunuz var ise onu kapatmanızı da istemiş olabilir. Birde kapatmak basit işte işte siz kapattıktan sonra yıllık gelir vergisi beyanı vs var onları yapmaz ise o sıkıntı
Hocam borcum yok diye biliyorum hatta gönderdiğim odemelerden bazıları eksik oluyordu devlette odediklerimden kesiyorlardi devlete borcum kalıyordu sadece