beyogluhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence ver 500'ü uğraşma. Sektörden baya uzak kaldım ama eskiden yıl sonu verirdik kapansada beyanname. Şimdilerde şahış şirketi kapandı al bu da yıllık beyannamesi vs denilebilir. Demir başlarına fatura kestirile bilir vs. vs. Bence atraksiyon aramadan 500 verim işi bitirmek lazım
Haklısınız hocam sonradan baş ağrısı olacağına 500 vermek çok daha mantıklı son bir aydır fatura kesmedim zaten bir ay geriye dönük kapanmada varmış en azından bir aylık vergide düşer sağolun cevaplariniz için