• 03-01-2022, 23:15:47
    #19
    30 gün devamsızlığı olan lise son sınıf ben konuyu oturmuş izliyorum

    benim devamsızlığı siliyorlar velimi alıyorum götürüyorum rapor niyetine geçiyor zaten o
  • 03-01-2022, 23:19:34
    #20
    Kişisel Rütbe
    leaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 gün devamsızlığı olan lise son sınıf ben konuyu oturmuş izliyorum

    benim devamsızlığı siliyorlar velimi alıyorum götürüyorum rapor niyetine geçiyor zaten o
    Lise sondaydım 10 alan arkadaşı bile geçirdiler yeter ki gitsin diye
  • 03-01-2022, 23:21:23
    #21
    leaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 gün devamsızlığı olan lise son sınıf ben konuyu oturmuş izliyorum

    benim devamsızlığı siliyorlar velimi alıyorum götürüyorum rapor niyetine geçiyor zaten o
    kovidden dolayi yine af gelir herhalde
  • 03-01-2022, 23:27:11
    #22
    benim bildiğim özürlü 20 özürsüz 10 gün devamsızlık hakkın var topllam 30 gün
  • 03-01-2022, 23:31:23
    #23
    Öncelikle, devamsızlık silme diye birşey yoktur. Özürsüz devamsızlığı Özürlü (Raporlu) devamsızlığa geçirmek diye birşey var evet. Ama bunun da şartları bulunmakta okulda kalmamak için. Öncelikle 20 gün özürlü 10 gün özürsüz hakkın var. 35 günü geçtiği için sınıfta kalıyorsun. Bu yüzden de sana yapamayız demişler. Yine de git konuş yalvar yakar ama ellerinden birşey gelir mi hiç bilmiyorum.
  • 03-01-2022, 23:33:36
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Devamsızlık günlerini faaliyetli olarak yazdırmayı deneyebilirsin genelde yapabiliyorlar bunu.
  • 04-01-2022, 00:58:44
    #25
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    velin gitsin zaten kendisi rapor niteliğinde silmezlerse 147 yi ara işlem başlat
    Kardeş insanları yalan yanlış yönlendirme. İzin girilse bile 20 gün özürlü 10 gün özürsüz dolacak yine sınıfta kalacak. 147 falan hikaye hiç kimse işlem yapamaz ortada hukuksuz bir olay yok.
  • 04-01-2022, 13:25:47
    #26
    Arkadaş okula 35 gün gitmemiş ve bahaneyi de r10'da arıyor. Eğitim yılında yanlış hatırlamıyorsam 15 gün raporlu ve 14.5 gün raporsuz gitmeme hakkın var. Bu hakkını geçersen de yılı tekrar etmek zorunda kalıyorsun. Eğer ki ciddi sağlık sorunları varsa bu konuda okuldaki öğretmen ve yöneticilerle konuşursun bir şekilde insiyatif kullanabilirler ama sen bunu 35 gün yaptıktan sonra istiyorsun.

    Üstte 147'i ara diyen arkadaşı da çok dinleme. Kuralda ne yazılıyorsa ona uyun kafanıza göre de milleti şikayet edip okulunuzdan da olmayın.
  • 04-01-2022, 19:40:22
    #27
    Üyeliği durduruldu
    bildiğim kadarıyla 20 gün özürlü 10 gün özürsüz devamsızlık hakkın var
    velinle gidince özürsüzü özürlüye çeviriyorlar
    toplamda 30 u geçince kalıyorsun
    kısaca geçmiş olsun