Konu
Sınıfta kalıyorum
03-01-2022, 23:21:23
#21
Granny
leaver adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
30 gün devamsızlığı olan lise son sınıf ben konuyu oturmuş izliyorum
benim devamsızlığı siliyorlar velimi alıyorum götürüyorum rapor niyetine geçiyor zaten o
kovidden dolayi yine af gelir herhalde