leaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30 gün devamsızlığı olan lise son sınıf ben konuyu oturmuş izliyorum

benim devamsızlığı siliyorlar velimi alıyorum götürüyorum rapor niyetine geçiyor zaten o
kovidden dolayi yine af gelir herhalde