• 03-01-2022, 23:01:20
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba değerli r10 üyeleri.
    10. sınıf öğrencisiyim ve 2. Dönem boyunca bazı aksaklıklar nedeni ile 35 gün devamsızlıgım birikti..
    Okula gittik ancak birsey yapamayacaklarını söylediler,
    Şuan elimde rapor falan yok, velim ile gidebilirim ancak gidip ne diyecegiz. Bilgilendirirseniz sevinirim. Teşekkürler.
  • 03-01-2022, 23:02:06
    #2
    Velinle gidince siliyorlar , silmezler ise bir doktora yalvarmaya başla 🤠
  • 03-01-2022, 23:02:54
    #3
    Benim kuzenimde 10.sınıfta 49.5 ortalamayla mı ne kalmıştı gerçekten şaka gibi , 12. Sınıfta ehliyetin olur okula arabayla gidersin diyip teselli etmiştik
  • 03-01-2022, 23:03:15
    #4
    Kişisel Rütbe
    velin gitsin zaten kendisi rapor niteliğinde silmezlerse 147 yi ara işlem başlat
  • 03-01-2022, 23:03:44
    #5
    Bende yıllar yıllar önce devamsızlıktan kalmıştım lise 1 de 60 gündü devamsızlık, nefret ediyordum okuldan bana bir şey yapmadılar çünkü sınavlarada girmedim. Velin konuşsun belki hallolur olmazsa da üzülme ben kahrolmuştum dünyanın sonu gibiydi. Ama değişen bir şey olmadı🙂
  • 03-01-2022, 23:04:24
    #6
    Yönetici onayı bekliyor
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    velin gitsin zaten kendisi rapor niteliğinde silmezlerse 147 yi ara işlem başlat
    Merhaba, gidip ne diyebiliriz. Bir kaç bahane iletir misiniz, teşekkürler.
  • 03-01-2022, 23:05:33
    #7
    Tek mi gitmiştin okula sormaya ? Biz veli ile gidince siliyolardı bir kısmını raporluya bir kısmını raporsuza yazıyorlar.
  • 03-01-2022, 23:06:06
    #8
    Kişisel Rütbe
    Progod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, gidip ne diyebiliriz. Bir kaç bahane iletir misiniz, teşekkürler.
    hocam bahaneyi ben mi bulayım
    mesela ameliyat dönemi desin
    yada bizden biri hastaydı o idare ediyor gibisi
    ya da ne bileyim bir sürü var işte
  • 03-01-2022, 23:09:54
    #9
    Yönetici onayı bekliyor
    atayuvanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek mi gitmiştin okula sormaya ? Biz veli ile gidince siliyolardı bir kısmını raporluya bir kısmını raporsuza yazıyorlar.
    Velim ile beraber gitmiştik, buna birşey yapamayız demişlerdi. Cuma günü tekrar gideceğiz bakalım