Bende yıllar yıllar önce devamsızlıktan kalmıştım lise 1 de 60 gündü devamsızlık, nefret ediyordum okuldan bana bir şey yapmadılar çünkü sınavlarada girmedim. Velin konuşsun belki hallolur olmazsa da üzülme ben kahrolmuştum dünyanın sonu gibiydi. Ama değişen bir şey olmadı🙂