Konu
Sınıfta kalıyorum
03-01-2022, 23:09:54
#9
Progod
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
atayuvanc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tek mi gitmiştin okula sormaya ? Biz veli ile gidince siliyolardı bir kısmını raporluya bir kısmını raporsuza yazıyorlar.
Velim ile beraber gitmiştik, buna birşey yapamayız demişlerdi. Cuma günü tekrar gideceğiz bakalım