Merhaba değerli r10 üyeleri.
10. sınıf öğrencisiyim ve 2. Dönem boyunca bazı aksaklıklar nedeni ile 35 gün devamsızlıgım birikti..
Okula gittik ancak birsey yapamayacaklarını söylediler,
Şuan elimde rapor falan yok, velim ile gidebilirim ancak gidip ne diyecegiz. Bilgilendirirseniz sevinirim. Teşekkürler.