• 03-01-2022, 23:10:34
    #10
    Aslında durum müdür veya müdür yardımcısının insafına kalıyor. Velin gitse bile raporlu yazabilecekleri gün sayısı kısıtlı. Sınıfı geçebilmen için izinsiz yok yazıldığın günleri silmeleri gerekiyor
  • 03-01-2022, 23:10:46
    #11
    Kişisel Rütbe
    Progod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Velim ile beraber gitmiştik, buna birşey yapamayız demişlerdi. Cuma günü tekrar gideceğiz bakalım
    147 yi ara bildir onlar işlem yapar
  • 03-01-2022, 23:10:57
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    velin gitsin zaten kendisi rapor niteliğinde silmezlerse 147 yi ara işlem başlat
    E öğrenci gitmediyse okul ne yapsın ?
  • 03-01-2022, 23:11:39
    #13
    Bizim zamanımızda veli izin belgesi mevzusu oluyordu. Hala olması lazım bunu okullar var demiyor çoğu okul yokmuş gibi davranır. Ama böyle bir hakkınız var.

    Yapılacak olay basit aileniz dilekçe yazacak basit şekilde şu tarihte hastaydı bilgim dahilinde okula gitmedi vb. gitmediğiniz günleri izinli olarak yazarlar.
  • 03-01-2022, 23:11:43
    #14
    Progod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, gidip ne diyebiliriz. Bir kaç bahane iletir misiniz, teşekkürler.
    Bahaneye gerek yok hocam , çalışiyor desin müdüre diklenmeyin tatli tatlı anlatın her müdür anlayışlıdır kalmazsınız hayırlısı olsun umarım işiniz hallolur
  • 03-01-2022, 23:11:50
    #15
    Kişisel Rütbe
    GokhanCandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E öğrenci gitmediyse okul ne yapsın ?
    veliye rağmen işlem yapılmak zorunda
  • 03-01-2022, 23:12:37
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    veliye rağmen işlem yapılmak zorunda
    Velinin ne yetkisi var ? O zaman her öğrenci velisiyle gitsin sildirsin .
  • 03-01-2022, 23:12:54
    #17
    Progod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Velim ile beraber gitmiştik, buna birşey yapamayız demişlerdi. Cuma günü tekrar gideceğiz bakalım
    Velim dilekçe yazıyordu şu şu tarihler arasında hastalığından dolayı okula gelememiştir vs vs öyle siliyorladı bi dilekçe yazın bence
  • 03-01-2022, 23:13:19
    #18
    Kişisel Rütbe
    GokhanCandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Velinin ne yetkisi var ? O zaman her öğrenci velisiyle gitsin sildirsin .
    öyle zaten velimle gittim sildirdim zamanında lisede 1 de 2 de 3 de ve hepsinde silindi sorun?