Bizim zamanımızda veli izin belgesi mevzusu oluyordu. Hala olması lazım bunu okullar var demiyor çoğu okul yokmuş gibi davranır. Ama böyle bir hakkınız var.

Yapılacak olay basit aileniz dilekçe yazacak basit şekilde şu tarihte hastaydı bilgim dahilinde okula gitmedi vb. gitmediğiniz günleri izinli olarak yazarlar.