Konu
Sınıfta kalıyorum
03-01-2022, 23:10:34
#10
kayakadir
Aslında durum müdür veya müdür yardımcısının insafına kalıyor. Velin gitse bile raporlu yazabilecekleri gün sayısı kısıtlı. Sınıfı geçebilmen için izinsiz yok yazıldığın günleri silmeleri gerekiyor