Sınıfta kalıyorum
27
●676
- 03-01-2022, 23:10:46147 yi ara bildir onlar işlem yaparProgod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2022, 23:10:57Üyeliği durdurulduE öğrenci gitmediyse okul ne yapsın ?Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2022, 23:11:39Bizim zamanımızda veli izin belgesi mevzusu oluyordu. Hala olması lazım bunu okullar var demiyor çoğu okul yokmuş gibi davranır. Ama böyle bir hakkınız var.
Yapılacak olay basit aileniz dilekçe yazacak basit şekilde şu tarihte hastaydı bilgim dahilinde okula gitmedi vb. gitmediğiniz günleri izinli olarak yazarlar. - 03-01-2022, 23:11:43Bahaneye gerek yok hocam , çalışiyor desin müdüre diklenmeyin tatli tatlı anlatın her müdür anlayışlıdır kalmazsınız hayırlısı olsun umarım işiniz hallolurProgod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2022, 23:11:50veliye rağmen işlem yapılmak zorundaGokhanCandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2022, 23:12:37Üyeliği durdurulduVelinin ne yetkisi var ? O zaman her öğrenci velisiyle gitsin sildirsin .Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2022, 23:12:54Velim dilekçe yazıyordu şu şu tarihler arasında hastalığından dolayı okula gelememiştir vs vs öyle siliyorladı bi dilekçe yazın benceProgod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2022, 23:13:19öyle zaten velimle gittim sildirdim zamanında lisede 1 de 2 de 3 de ve hepsinde silindi sorun?GokhanCandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
