Progod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Velim ile beraber gitmiştik, buna birşey yapamayız demişlerdi. Cuma günü tekrar gideceğiz bakalım
Velim dilekçe yazıyordu şu şu tarihler arasında hastalığından dolayı okula gelememiştir vs vs öyle siliyorladı bi dilekçe yazın bence