Konu
Sınıfta kalıyorum
03-01-2022, 23:11:43
#14
aksaraymalakli
Progod adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba, gidip ne diyebiliriz. Bir kaç bahane iletir misiniz, teşekkürler.
Bahaneye gerek yok hocam , çalışiyor desin müdüre diklenmeyin tatli tatlı anlatın her müdür anlayışlıdır kalmazsınız hayırlısı olsun umarım işiniz hallolur