Progod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, gidip ne diyebiliriz. Bir kaç bahane iletir misiniz, teşekkürler.
Bahaneye gerek yok hocam , çalışiyor desin müdüre diklenmeyin tatli tatlı anlatın her müdür anlayışlıdır kalmazsınız hayırlısı olsun umarım işiniz hallolur