velin gitsin zaten kendisi rapor niteliğinde silmezlerse 147 yi ara işlem başlat
Kardeş insanları yalan yanlış yönlendirme. İzin girilse bile 20 gün özürlü 10 gün özürsüz dolacak yine sınıfta kalacak. 147 falan hikaye hiç kimse işlem yapamaz ortada hukuksuz bir olay yok.