Konu
Sınıfta kalıyorum
03-01-2022, 23:19:34
#20
Saitama
Kişisel Rütbe
leaver adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
30 gün devamsızlığı olan lise son sınıf ben konuyu oturmuş izliyorum
benim devamsızlığı siliyorlar velimi alıyorum götürüyorum rapor niyetine geçiyor zaten o
Lise sondaydım 10 alan arkadaşı bile geçirdiler yeter ki gitsin diye