Öncelikle, devamsızlık silme diye birşey yoktur. Özürsüz devamsızlığı Özürlü (Raporlu) devamsızlığa geçirmek diye birşey var evet. Ama bunun da şartları bulunmakta okulda kalmamak için. Öncelikle 20 gün özürlü 10 gün özürsüz hakkın var. 35 günü geçtiği için sınıfta kalıyorsun. Bu yüzden de sana yapamayız demişler. Yine de git konuş yalvar yakar ama ellerinden birşey gelir mi hiç bilmiyorum.