Arkadaş okula 35 gün gitmemiş ve bahaneyi de r10'da arıyor. Eğitim yılında yanlış hatırlamıyorsam 15 gün raporlu ve 14.5 gün raporsuz gitmeme hakkın var. Bu hakkını geçersen de yılı tekrar etmek zorunda kalıyorsun. Eğer ki ciddi sağlık sorunları varsa bu konuda okuldaki öğretmen ve yöneticilerle konuşursun bir şekilde insiyatif kullanabilirler ama sen bunu 35 gün yaptıktan sonra istiyorsun.
Üstte 147'i ara diyen arkadaşı da çok dinleme. Kuralda ne yazılıyorsa ona uyun kafanıza göre de milleti şikayet edip okulunuzdan da olmayın.