bildiğim kadarıyla 20 gün özürlü 10 gün özürsüz devamsızlık hakkın var
velinle gidince özürsüzü özürlüye çeviriyorlar
toplamda 30 u geçince kalıyorsun
kısaca geçmiş olsun