Askerlik Sorusu Rütbe vs..
18
●354
- 20-12-2021, 01:49:33Üyeliği durdurulduVar tabi hocam, 12 ay yapıp para biriktirebilirsin. Memur gibi evden işe işden eve şeklinde askerlik yapıyorsun. 6 ay er olarak yapmak baya zor. Çarşı izni yok bişe yok ziyaretci yok. Telefom yasak.vs vs
- 20-12-2021, 01:55:52dediklerini anlamadım hocam. Nasıl yani evden işe, işten eve? 2.altı ay acemi erde de var para olayı ama kalınmaz. yedek subay nasıl oluyor evden?lionparsde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2021, 01:59:09Fark baya var hocam. Yedek subay/asb olsan aylık nerden baksan 10k kazanırsın ve 12 ay yaparsın. Askeriyede uzmanlar bile senin astın oluyor. Er olursan bildiğin gibi işte yazmaya gerek yok.
- 20-12-2021, 02:00:44Yedek subay veya yedek astsubaylar normal memur gibidirler gittikleri kışlaya göre çoğunluğu 08.00-18.00 maaşlı çalışır. ben sağlık astsubaydım 1.5 ay eğitim aldım 3 ay alanlarda vs vardı. Aynı zamanda haftasonu tatil ev tutuyorsun yada orduevinde yer varsa geçiyorsun. Yani askerlik yapmıyor gibisin
Komutan olacaksın işte tavsiyem git 
edit : Maaş olarak komando birliğinde ben 7200₺ alıyordum. En az 6-7 düz maaşı vardır ve artsr yakında
edit2 : 379. Dönem Terhis olan Yedek Astsubaylara selam olsun
- 20-12-2021, 02:02:40İlk defa gideceğim yedek subay olarak, nasıl olacak yani detaylı açıklayabilir misin?VEDATEZER21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2021, 02:09:22Hocam yanlış hatırlamıyorsam 3 ay civarı eğitim alırsın. Eğitimde derece yaparsan istediğin şehri seçebilirsin yoksa kura çekersin neresi gelirse. Gittiğin birlikte komutan olursun kafan baya rahat ediyor o konuda yani. Doğuda batıya göre fazla maaş alırsın +10k. Şansın var birikim yapıp gelirsin. Er gitsen kimse iplemez hocam ama teğmen olarak gitsen sözün baya geçer. 12 ay keyifle yaparsın.Wolldexcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2021, 02:12:20hocam en iyi askerliklerden birini yaptım 6 ay ama yapılmaz
dayanabilirsen birşey diyemem not : kazan dairesindeydim ben sabah 8 akşam 5 nöbet yok eşofmanlaydım her gün ama dediğim gibi askerlik çok farklı bir ortam