maxsical adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
18
●354
Kendini çok beğenmiş bir asteğmen vardı, yaptığı ciddi bir hata sonucunda bölük komutanımız olan yüzbaşı tarafından tüm bölüğün önünde sürünme cezası almıştı. Erler olarak hepimiz izlemiştik
Sonra da o asteğmeni başka bir birliğe sürdüler. Sonra başına ne geldi bilmiyorum
Özetle askeriye hem 12 ay rütbeli gidecek hem de 6 ay er olacaklar için çok farklı bir ortam. Her yönüyle değişik ortam cidden. Ben 6 ay yaptım rahattım.
