Vaktiniz varsa rütbeli olarak gidin. Yukarıdaki arkadaşların da bahsettiği gibi devlet memuru gibi çalışıyorsunuz. Belki yılda 1-2 nöbete kalırsınız o kadar.
2 aylık eğitimden sonra 10 ay kıtaya gidiyorsunuz. Gittiğiniz yere göre de alacağınız maaş değişkenlik gösterebilir.
10 x 7 = 70K para yapar. Bunun yarısını ev kirası ve diğer harcamalar olarak düşsek. Geriye kalır 35K para.
Her ay aldığınız maaşın bir kısmını da yatırım yaptığınızı düşünsek döndüğünüzde 35K paradan daha fazlası da olabilir. (NOT: YTD)