Ben de yedek subaylık için başvuru yaptım. 2.5 ay eğitimin oluyor. Bu eğitim sonrası görevine başlayıp para biriktirebilirsin. Memur gibisin sabah 8 akşam 5 mesai saatidir. Haftasonu tatildir ama nöbet veya istisnai durumlar olmadıkça. Umarım gönlünüzce olur