Bu memur olayı batı için geçerli kardeşim.
Askerliğimi yedek subay olarak 5. bölgede yaptım, 15 saat nöbet - takım komutanlığı yapıyordum kalan saatlerde de ya uyuyordum yada yemek yiyordum.
Cumartesi ve Pazar'da mesaim vardı, benim gibi Albay'ın olursa müthiş çalıştırırlar seni

Kışlada tüm rütbeliler nöbetleri olmadığında hafta sonu mesai yapmazlardı ama benim hafta sonu da hafta içi gibi mesaim vardı.
Ne faydası oldu dersen, çok şey kattı + parada kazandım.
120 tane askeri karşına alıp eğitim verdiğinde, emir verdiğinde hayatın kısa süreliğine değişiyor bilgin olsun