Rütbeli olarak gitmen daha iyi olur birikim yapabilirsin ancak şunu unutma ben komutanım istediğimi yaparım artık diye tavıra girersen er bile oynar seninle. Kıbrısta yaşandı yani bu durum

Kendini çok beğenmiş bir asteğmen vardı, yaptığı ciddi bir hata sonucunda bölük komutanımız olan yüzbaşı tarafından tüm bölüğün önünde sürünme cezası almıştı. Erler olarak hepimiz izlemiştik

Sonra da o asteğmeni başka bir birliğe sürdüler. Sonra başına ne geldi bilmiyorum

Özetle askeriye hem 12 ay rütbeli gidecek hem de 6 ay er olacaklar için çok farklı bir ortam. Her yönüyle değişik ortam cidden. Ben 6 ay yaptım rahattım.