Var tabi hocam, 12 ay yapıp para biriktirebilirsin. Memur gibi evden işe işden eve şeklinde askerlik yapıyorsun. 6 ay er olarak yapmak baya zor. Çarşı izni yok bişe yok ziyaretci yok. Telefom yasak.vs vs