Wolldexcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk defa gideceğim yedek subay olarak, nasıl olacak yani detaylı açıklayabilir misin?
Hocam yanlış hatırlamıyorsam 3 ay civarı eğitim alırsın. Eğitimde derece yaparsan istediğin şehri seçebilirsin yoksa kura çekersin neresi gelirse. Gittiğin birlikte komutan olursun kafan baya rahat ediyor o konuda yani. Doğuda batıya göre fazla maaş alırsın +10k. Şansın var birikim yapıp gelirsin. Er gitsen kimse iplemez hocam ama teğmen olarak gitsen sözün baya geçer. 12 ay keyifle yaparsın.