Yedek subay veya yedek astsubaylar normal memur gibidirler gittikleri kışlaya göre çoğunluğu 08.00-18.00 maaşlı çalışır. ben sağlık astsubaydım 1.5 ay eğitim aldım 3 ay alanlarda vs vardı. Aynı zamanda haftasonu tatil ev tutuyorsun yada orduevinde yer varsa geçiyorsun. Yani askerlik yapmıyor gibisin

Komutan olacaksın işte tavsiyem git
edit : Maaş olarak komando birliğinde ben 7200₺ alıyordum. En az 6-7 düz maaşı vardır ve artsr yakında
edit2 : 379. Dönem Terhis olan Yedek Astsubaylara selam olsun