381. Dönem yedek astsubay olarak görev yaptım ben ve devrelerim dahil olmak üzere hepimiz para biriktirmek amaçlı bu yolu seçtik ama terhis olduğumda 25 bin tl borcum vardı. Para biriktiren görmedim