Var tabi hocam, 12 ay yapıp para biriktirebilirsin. Memur gibi evden işe işden eve şeklinde askerlik yapıyorsun. 6 ay er olarak yapmak baya zor. Çarşı izni yok bişe yok ziyaretci yok. Telefom yasak.vs vs
dediklerini anlamadım hocam. Nasıl yani evden işe, işten eve? 2.altı ay acemi erde de var para olayı ama kalınmaz. yedek subay nasıl oluyor evden?