VEDATEZER21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fark baya var hocam. Yedek subay/asb olsan aylık nerden baksan 10k kazanırsın ve 12 ay yaparsın. Askeriyede uzmanlar bile senin astın oluyor. Er olursan bildiğin gibi işte yazmaya gerek yok.
İlk defa gideceğim yedek subay olarak, nasıl olacak yani detaylı açıklayabilir misin?