Konu
Askerlik Sorusu Rütbe vs..
20-12-2021, 01:59:09
#4
VEDATEZER21
Fark baya var hocam. Yedek subay/asb olsan aylık nerden baksan 10k kazanırsın ve 12 ay yaparsın. Askeriyede uzmanlar bile senin astın oluyor. Er olursan bildiğin gibi işte yazmaya gerek yok.