''ama bu zamana kadar hep kolay para peşinde koşmaktan kardan çok zarara uğradım ''
Anahtar kelime burada saklı aslında biraz, ticaret memurluktan çok çok daha fazla sabır isteyen bir alan. Neden derseniz, gerektiği yerde gene robot gibi çalışacaksınız, üstelik saatiniz belli olmayacak, yemeği kaçta yiyeceğinizi, kaçta uyuyacağınızı bile bilemeyebilir, rüyanızda bile işinizi görebilirsiniz. Ayrıca gene belli bir rutinde ilerlemeniz gerekecek, yani memuriyetten farkı daha fazla çalışmanız ve doğru düzgün tatilinizin olmamasıdır. Tüm bunlara rağmen de bir ay 20 kazanırsınız, öbür ay 5'e düşer, ondan sonraki ay ise zarar etmeye bile başlayabilirsiniz. Ben şu anki durumlar için konuşuyorum, eskiden olsaydı herşey normal olduğu için ilk aylar cepten yersiniz, sonra belli bir dönüşüm sağlardınız en kötü derdim. Şu an gerçekten çok zor herşey, çünkü orta kesim diye birşey kalmadı, onlar bile hayatta kalmaya yönelik yaşıyor ve zorunlu olmadıkça kolay kolay harcama yapmıyorlar.