WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sayet boyle bir dusunceniz varsa aile bireylerinizin birisi uzerinden onlarinda destegi ile bir girisimde bulunun.Baktiniz oluyor ona gore hayatiniza yon verirsiniz.Ticaret disardan bakinca kolay gozukebilir ama su zamanda cok cok zor.Zincir marketler,zincir restorantlar,eticaret siteleri,pazaryerleri vs vs.Hep ureticilerin veya buyuk baliklarin kazandigi bir piyasa.Sizin yerinizde memur olmak icin milyonlarca cabalayan insan var.Bunlarin icinde esnaf olanda esnaf cocugu olanda var.Esnaflik bukadar iyiyse onlar neden memuriyet icin calisiyor?Her meslegin bir zorlugu var.Bosa memuriyetinizi yakmayin.Saygilar.
ama böyle bakarsak şu sonucuda çıkaramaz mıyız? Milyonlarca asgari ücretle çalışan insan var ve değiştirmek için hiçbir çaba sarf etmeyen yaşamına razı olan baktığın zaman robot gibi olan belli bir yaşa gelen milyonlarca insan var ben şuan 25’im 50’ime geldiğimde şunu şunu niye yapmadım deyip pişman ölecek birisiyim ama mesela sizin niye memuriyet için çabalıyor dediğiniz insanlarda öyle bir düşünce yok sabit bir iş gelir peşinde koşan insanlar onlar mesela ben öyle değilim ama bulunduğum çevre beni hep buna mecbur etti okuyanlar için bekara kadın boşamak kolay misali istifa et ne yapıyorsan yap niye konu açıyorsun o zaman denebilir ama o iş o kadar basit değil oldu olmadı ticaretin binbir türlü halinin farkındayım en garanti işin bile yarın bir şey olduğu zaman olmayacağın farkındayım benim bunları yönetmem için aile dahil herkesi silmem lazım ki aileye çok önem veren biriyimdir sözlü olarak çok izah edip kendimi anlattım ama yok anlamıyorlar benim kafamı kurcalıyan bu