paranın 10/9 ticarettedir memurluğu bırakmayın + iş olarak ticaret yapın çünkü hazır nakit para ilaç gibi geliyor bunu ev geçindirdğinizde anlarsınız ne tür işler yapıyorsunuz yetenekleriniz nelerdir diye sorayım daha doğrusu
şuan içinde bulunduğumuz durum biraz kötü, istifa etmeden bir şeylere başlayıp tutturursan işi bırakabilirsin benim şahsi fikrim. en azından keşke yapsaydım diyeceğine yaptım olmadı dersin olmasa bile. İnşallah istediğin gibi olur.
Piyasadan dolayı şuan olduğunuz gibi kalın. Bunu ekonomi düzeldiği zaman tekrar düşünün. Çünkü pişman olmayın sonra. Sizin yerinizde olmak isteyen milyonlar var çünkü.
Hocam sakın elinizde bir şey olmadan istifa etmeyin.
İlk olarak elinizde bi girişim, proje olsun. Buna bağlı kazancınız da olursa işinizden istifa edip buna geçebilirsiniz.
Başlarda yorulacaksınız ama sonra ne dediğimi anlayacaksınız
Hocam bu yorumlar kâfi. Fazla bile... Tebrikler arkadaşlar..