Hocam 5 yerine 3 kazansamda olur diyorsunuz ama 3 kazanacağınizın garantisi yok 5 yerine -1 ile ayı kapatıp zarardada olabilirsiniz . Ekonomi bu sekilde kötüyken suan bence kim ne derse desin hazır işinizi bırakmayın derim ben .Suan herkesin parası döviz veya altında ve ekonomi canlı değil insanlar artık kolay kolay harcama yapamıyor . Bir is yapmaya kalksanız talep bulabilirmisiniz orası cok zor .Suanda bence kenara para bırakmaya çalışın ekonomi 5 yılda olsa 10 yılda olsa eğer düzelirse yatırıminızı o zaman yapın hocam