Oylamada yorumlarda kafa kafaya niye bu kadar düşündüğümü daha iyi anladım bazen diyorum ki en kötü karar kararsızlıktan iyidir ama insanların uğraşıp çapalayıp yapamadığı bir şeye sahip olup vazgeçip ya olmazsa vahlanmakta istemiyorum hadi onu kaldırırım da çevremdeki insanların gelip gidip bunu söylemesini kaldıramam ama insanın çevresinide kendi gibi düşünen insanlarla şekillendirmesi gerekiyor bunu anladım ki bir şey düşündüğün zaman o düşündüğün şeyin peşinden koşasın