Hocam girişimcilik bir yetenektir. Başarılı olursan kral olursun. Ama Türkiye koşullarında NORMAL ZAMANDA bunu başaran binde bir onbinde bir. Piyasa *** piyasası olmuş.
Yıllarca kaybetme iflas etme dibe düşme tecrübeleri yaşayınca kalkar yola devam ederim diyorsan hemen meurluktan ayrıl.

Ayrıca öyle bir zamanda yaşıyoruz ki, artık nefes almak biel zor. Sen bu koşullarda deli cesaretiyle yola çıkarsan çat çaat çaatttt bol bol tokat yemeye hazır ol.
Her türlü sıkıntısına rağmen meurluk gibi işin varken bence otur oturduğun yerde.