Sayet boyle bir dusunceniz varsa aile bireylerinizin birisi uzerinden onlarinda destegi ile bir girisimde bulunun.Baktiniz oluyor ona gore hayatiniza yon verirsiniz.Ticaret disardan bakinca kolay gozukebilir ama su zamanda cok cok zor.Zincir marketler,zincir restorantlar,eticaret siteleri,pazaryerleri vs vs.Hep ureticilerin veya buyuk baliklarin kazandigi bir piyasa.Sizin yerinizde memur olmak icin milyonlarca cabalayan insan var.Bunlarin icinde esnaf olanda esnaf cocugu olanda var.Esnaflik bukadar iyiyse onlar neden memuriyet icin calisiyor?Her meslegin bir zorlugu var.Bosa memuriyetinizi yakmayin.Saygilar.