Memumiyette de yükselme var 20 25 bin lira maaş alan memurlar var. Zaten 5 6 bin memur maaşı kalmadı en düşük seviyesi bile ocaktan sonra onu geçecek zamlardan sonra. Ayrıca çok fazla boş zamanın kalacak memuiyette bunları değerlendirerek ek gelir kazanabilirsin. ESNAF kan ağlıyor şimdi hangi işi yapmak istesen önünde engel. O kadar kolay işler değil girince anlayacaksın ki girmişsin 2 iş batırdım diyosun yarın tekrar tekrar batmayacağının garantisi var mı? o yaptırdığın uygulamaların tutacağının para kazandıracağının garantisi var mı? Memur adama her kapı açıktır ev tutarken bile memur kefil isteniyor bu ülkede memur kefilin yoksa sana ev bile vermiyolar ev. istersen trilyonların olsun adam memur kefil istiyor? neden sence? Kredi çekeceksin hangi bankaya gidersen git istediğin krediyi alıp çıkarsın neden? Normal bir işten bahsetmiyoruz ki bırakayım sonra da geri dönerim işim tutmazsa diyesin istifa edince geri dönüşü de yok diye biliyorum o kadar çalışıp didinip girmişsindir memuiyete kpss ye çalıştığın zamanlar emekler hep çöp olacak yarın birgün belkide çok pişmanlık çekeceksin burada büyük bir risk var
memur kefil olayını 18 yaşında yaşadım bir emlakçı bir işi yapmama engel oldu 7 sene geçti adamın dedikleri hala aklımda aynı işe benden sonra girişen 2 arkadaşım şuan otel sahibi valla herkes kendi tarafından bakınca haklı ama bu tarz yaklaşımlar aldıkça acaba herkes doğruda ben mi yanlışım demiyorda değilim bir yandanda herkes buna alışmış diyorum belki de bana rahat batıyor onuda bilmiyorum ev geçindirme derdim yok sorumluluğum kendimden ibaret
valla hocam kafam yıllardır karışık ama bu r10 üyesi olduğumdan beri pasif gelire yöneldim hatta günümün yarısı burada diğer yarısı yine araştırma üstüne geçiyor ufak ufak bir yerden ışık gördüğüme yoğunlaşıp daha iyi yapmaya çalışacağım olmazsa başka şeyler deneyeceğim sanırım bundan başka çıkış yolu yok kolay para diyede bir şey yok