Anket Ne yapmalıyım?
Toplam Katılımcı Sayısı: 230
Ne yapmalıyım?
Ne güzel bu yaşta devlete kapak atmışsın devam et
%52,61 (121 Oy)
İnsan her zaman istediği şeyi yapmalı harekete geç
%47,39 (109 Oy)
  • 06-12-2021, 22:41:12
    #55
    xistanbul34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bunu anlamıyorum mesela memuriyet yada mesleklerin çoğu insanı ne uzatır ne kısaltır yaşamını sürdürmesini sağlar babam 30 senelik memur adam 55 yaşına geldi malı mülkü çok şükür ama yaşadı mı dersen hayır bu hayata bir kere gelip bir şeyler almak için aydan aya taksit ödemek ve buna şükür etmek kusura bakmayın bu bana çok dar geliyor
    Diğer tarafın eksileri tabi ki var ama artılarla eksileri karşılaştırınca daha cazip geliyor yukarıda bir arkadaş yazmıştı bir ay 5 bir ay 20 bir ay -1 olur ticaret böyle bir şeydir diye aralarda ki farka bakar mısın? Birde her ay 5-6 sabit stabil gelir düşünelim evim var arabam var kira derdim yok ev geçindirme derdim yok yarısını yiyip yarısını kenara atsam kaç sene sonra ev alabilirim mesela? Ben o parayı kenara atana kadar o ev kaç bin artar bence sonsuz döngüye gireririz yani demek istediğim stabil sabit bir iş maaş evet garanti evet geçindirir ama büyütmez mutlu etmez yani bilmiyorum ben mi yanlışım siz mi yanlışsınız hep bu tarz düşündüm halada öyleyim her sabah işe kalktığımda, işteyken aslında kaybetmekten korktuğum bir şeyde yok yıllarca kolay para peşinde 2 güzel iş parası yemişimdir Ama şuanki konumumda burayı bırakıp bir işe girişip o işte başarısız olma lüksüm yok hem maddiyat olarak hem psikolojik olarak beni şuan geride tutan sadece bu
    Memumiyette de yükselme var 20 25 bin lira maaş alan memurlar var. Zaten 5 6 bin memur maaşı kalmadı en düşük seviyesi bile ocaktan sonra onu geçecek zamlardan sonra. Ayrıca çok fazla boş zamanın kalacak memuiyette bunları değerlendirerek ek gelir kazanabilirsin. ESNAF kan ağlıyor şimdi hangi işi yapmak istesen önünde engel. O kadar kolay işler değil girince anlayacaksın ki girmişsin 2 iş batırdım diyosun yarın tekrar tekrar batmayacağının garantisi var mı? o yaptırdığın uygulamaların tutacağının para kazandıracağının garantisi var mı? Memur adama her kapı açıktır ev tutarken bile memur kefil isteniyor bu ülkede memur kefilin yoksa sana ev bile vermiyolar ev. istersen trilyonların olsun adam memur kefil istiyor? neden sence? Kredi çekeceksin hangi bankaya gidersen git istediğin krediyi alıp çıkarsın neden? Normal bir işten bahsetmiyoruz ki bırakayım sonra da geri dönerim işim tutmazsa diyesin istifa edince geri dönüşü de yok diye biliyorum o kadar çalışıp didinip girmişsindir memuiyete kpss ye çalıştığın zamanlar emekler hep çöp olacak yarın birgün belkide çok pişmanlık çekeceksin burada büyük bir risk var
  • 06-12-2021, 22:55:30
    #56
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memumiyette de yükselme var 20 25 bin lira maaş alan memurlar var. Zaten 5 6 bin memur maaşı kalmadı en düşük seviyesi bile ocaktan sonra onu geçecek zamlardan sonra. Ayrıca çok fazla boş zamanın kalacak memuiyette bunları değerlendirerek ek gelir kazanabilirsin. ESNAF kan ağlıyor şimdi hangi işi yapmak istesen önünde engel. O kadar kolay işler değil girince anlayacaksın ki girmişsin 2 iş batırdım diyosun yarın tekrar tekrar batmayacağının garantisi var mı? o yaptırdığın uygulamaların tutacağının para kazandıracağının garantisi var mı? Memur adama her kapı açıktır ev tutarken bile memur kefil isteniyor bu ülkede memur kefilin yoksa sana ev bile vermiyolar ev. istersen trilyonların olsun adam memur kefil istiyor? neden sence? Kredi çekeceksin hangi bankaya gidersen git istediğin krediyi alıp çıkarsın neden? Normal bir işten bahsetmiyoruz ki bırakayım sonra da geri dönerim işim tutmazsa diyesin istifa edince geri dönüşü de yok diye biliyorum o kadar çalışıp didinip girmişsindir memuiyete kpss ye çalıştığın zamanlar emekler hep çöp olacak yarın birgün belkide çok pişmanlık çekeceksin burada büyük bir risk var
    memur kefil olayını 18 yaşında yaşadım bir emlakçı bir işi yapmama engel oldu 7 sene geçti adamın dedikleri hala aklımda aynı işe benden sonra girişen 2 arkadaşım şuan otel sahibi valla herkes kendi tarafından bakınca haklı ama bu tarz yaklaşımlar aldıkça acaba herkes doğruda ben mi yanlışım demiyorda değilim bir yandanda herkes buna alışmış diyorum belki de bana rahat batıyor onuda bilmiyorum ev geçindirme derdim yok sorumluluğum kendimden ibaret
    valla hocam kafam yıllardır karışık ama bu r10 üyesi olduğumdan beri pasif gelire yöneldim hatta günümün yarısı burada diğer yarısı yine araştırma üstüne geçiyor ufak ufak bir yerden ışık gördüğüme yoğunlaşıp daha iyi yapmaya çalışacağım olmazsa başka şeyler deneyeceğim sanırım bundan başka çıkış yolu yok kolay para diyede bir şey yok
  • 08-12-2021, 03:57:13
    #57
    Memurluktan bu kadar kolay vazgeçmeyin hocam.
    • xistanbul34
    xistanbul34 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-12-2021, 16:08:08
    #58
    xistanbul34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bunu anlamıyorum mesela memuriyet yada mesleklerin çoğu insanı ne uzatır ne kısaltır yaşamını sürdürmesini sağlar babam 30 senelik memur adam 55 yaşına geldi malı mülkü çok şükür ama yaşadı mı dersen hayır bu hayata bir kere gelip bir şeyler almak için aydan aya taksit ödemek ve buna şükür etmek kusura bakmayın bu bana çok dar geliyor
    Diğer tarafın eksileri tabi ki var ama artılarla eksileri karşılaştırınca daha cazip geliyor yukarıda bir arkadaş yazmıştı bir ay 5 bir ay 20 bir ay -1 olur ticaret böyle bir şeydir diye aralarda ki farka bakar mısın? Birde her ay 5-6 sabit stabil gelir düşünelim evim var arabam var kira derdim yok ev geçindirme derdim yok yarısını yiyip yarısını kenara atsam kaç sene sonra ev alabilirim mesela? Ben o parayı kenara atana kadar o ev kaç bin artar bence sonsuz döngüye gireririz yani demek istediğim stabil sabit bir iş maaş evet garanti evet geçindirir ama büyütmez mutlu etmez yani bilmiyorum ben mi yanlışım siz mi yanlışsınız hep bu tarz düşündüm halada öyleyim her sabah işe kalktığımda, işteyken aslında kaybetmekten korktuğum bir şeyde yok yıllarca kolay para peşinde 2 güzel iş parası yemişimdir Ama şuanki konumumda burayı bırakıp bir işe girişip o işte başarısız olma lüksüm yok hem maddiyat olarak hem psikolojik olarak beni şuan geride tutan sadece bu
    İnternet üzerinden kuracaksanız işi şuan için ilk aşamada bence istifa etmeden yapın, evet iş çok fazla zaman alıyor ama eldeki 1 kuş daldaki 10 kuştan iyidir. Ben de şuan size yazdığımı yapıyorum. İnternet üzerinden e ticaret yapıyorum, yanında başka işlerde yapmaya çalışıyorum. Tavsiye ederim.
  • 28-03-2023, 02:57:55
    #59
    xistanbul34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle merhaba 25 yaşındayım bir kamu kuruluşunda çalışıyorum dışarıdan bakanlar için oo devlete kapak atmış konumundayım ama yaşamak istediğim hayat bu değil her ay maaşımı alayım diğer ayı bekliyim bu tarz bir hayat bana göre değil… Ancak şöyle de bir şey var herhangi bir mesleğim yok ama hep kendi işimi yapmak istemişimdir 5 yerine 3 kazanayım yeter ki kendi işim olsun.
    Memur bir ailenin çocuğuyum bu yüzden hangi girişimi düşündüysem arkamda duramadılar(mevzu para değil, ya batarsa ben bunca zaman kazandım bir kerede giderse korkusu) velhasıl kelam ömür boyu robot olup maaş alıp kendimi köreltmek istemiyorum akıllı bir adam olduğuma her zaman inandım ama bu zamana kadar hep kolay para peşinde koşmaktan kardan çok zarara uğradım kendi kendime şu yaşlar tam zamanı diyorum yapmayı düşündüğüm bir işte var ancak şuanki konumumda ortaksız imkansız ortakta istemiyorum uzun oldu size sorum ben ne yapayım?
    Ne olursa olsun istediğimi mi?
    Yoksa robot gibi yaşamı kabul edip oo devlete kapak atmış cümlelerini duymaya devam mı edeyim?
    Vay be 1 seneden fazla olmuş
    Hala aynı düşüncedeyim ama hala belediyedeyim ve hala uğraşıyorum Velhasıl Türkiye zor memlekett